UNIVERSITATEA DE ŞTIINŢE AGRICOLE ŞI MEDICINĂ VETERINARĂ CLUJ-NAPOCA
 

Buletin informativ intern   

 Cuprins » Finanţări » Anunţ 99                                                                                                                                        Anunţ 98 «    » Anunţ 100
Platforma InnoCentive
  

Portalul InnoCentive este specializat pentru conectarea celor care caută o soluții inovative (Seekers) – intreprinderi comerciale, agenții din sectorul public, organizații non profit, cu comunitatea de cercetători și inovatori (Solvers) – organizatii, grupuri de cercetatori, cercetatori individuali, etc., pentru a-i ajuta să-și rezolve cele mai presante probleme și/sau să se inoveze cât mai repede și mai bine   »  Vezi prezentare.

 
Astfel, cu ajutorul Challenge Center, organizațiile membre ale InnoCentive își posteaza problemele (Challenges) și oferă rezolvitorilor înregistrati pe platforma InnoCentive premii financiare semnificative, cuprinse între 1.000 și 1.000.000 USD, pentru cele mai bune soluții.
 

InnoCentive propune patru tipuri de Challenge Products:

         » InnoCentive Ideation Challenge – participarea la un larg brainstorming care urmărește producerea unei idei inovatoare. Aceasta poate viza, de exemplu, idei pentru o nouă linie de produse, soluţii creative la probleme tehnice, o nouă cerere pentru un produs comercial existent, sau chiar o idee de marketing pentru recrutarea de noi clienti.

·        » InnoCentive Theoretical Challenge - un proiect fezabil care nu poate fi încă pus in practică. O soluţie la o Theoretical Challenge va consolida conceptul Solver-ului cu descrieri detaliate, specificaţii, precedente de sprijin şi cerinţele necesare pentru a aduce mai aproape o idee bună pentru a deveni un produs real, o soluţie tehnică, sau un serviciu.

·        » RTP Challenge - un prototip care prezintă o idee în practica efectivă (deşi pe o scară non-comerciala). Într-o RTP Challenge, în plus faţă de o descriere detaliată, Solver-ului i se cere să prezinte dovezi fizice care să probeze că soluţia sa va funcţiona în cadrul nevoilor specifice ale organizaţiei Seeker, a criteriilor sale decizionale, sau a parametrilor de fabricaţie.

·        » eRFP Challenge - o cerere pentru un partener sau furnizor care sa furnizeze materiale sau expertiză pentru a ajuta la rezolvarea unei Challenge intr-un business. Organizaţiile Seeker folosesc piata InnoCentive pentru a gasi business-uri sau consultanți care au dezvoltat deja tehnologia de care au nevoie, sau au experienţa necesară pentru a-i ajuta să o dezvolte.

 

Aceste probleme aparțin unui număr divers de domenii:

 

   » Business & Entrepreneurship

   » Chemistry

   » Computer/Info Technology

   » Engineering/Design

   » Food/Agriculture

   » Life Sciences

   » Math/Statistics

   » Physical Sciences

 

Comunitatea Solvers din InnoCentive este formată din peste 250.000 de persoane creative, din întreaga lume, care se înregistrează gratuit pe Platforma InnoCentive. »  Vezi Pagina Log In.

 
Un portal similar a fost dezvoltat de Revista Nature, în parteneriat cu InnoCentive  »  Vezi Open Innovation Pavilion.
 

Pavilioane de inovare similare gasiți și la alți parteneri ai InnoCentive: